بین مطالب وب سایت جستجو کنید

پاتوق گیمر ها و دنبال کنندگان اخبار گیمینگ و تکنولوژی

T.me/zoomtech_official


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
T.me/zoomtech_official
Mahdi Bahramian
12:59
دو شنبه 13 فروردين 1397

 Far Cry 5 جدیدترین نسخه این سری می باشد که توانسته این مجموعه را باز هم به دوران اوج خود نزدیک کند و توانسته نمرات خوبی را از سایت های معتبر جهان نیز دریافت کند. با {zoom tech} همراه باشید.

 
 
 
Far Cry 5
سازنده و ناشر: یوبیسافت (Ubisoft)
تاریخ انتشار: ۷ فروردین
پلتفرم: پلی استیشن ۴، ایکس باکس وان و کامپیوتر
سبک: شوتر – اول شخص – جهان باز
 
 
بالاخره پس از مدت ها انتظار بازی Far Cry 5 منتشر شد و توانسته در همین ابتدای کار رضایت بازیکنان و منتقدین را جلب کند و نویدی برای برگشتن این سری به اوج خود می باشد.
 
در بازی فارکرای ۵ بسیاری از جزئیات در روند بازی تاثیر دارند و همچنین یکی از بزرگترین نقشه های این سری را دارا می باشد که به گیمر اجازه گشت و گذار را می دهد.
 
بازی در یک منطقه خیالی در منطقه مونتانای آمریکا که Hope County نام دارد جریان پیدا می کند.
 
داستان بازی یک فرقه مذهبی افراطی را روایت کرده است؛ فرقه ای که رهبری آن برعهده «جوزف سید» است و گیمر، در نقش شخصیت اصلی با همراهی گروهی از مردم محلی، قصد ایستادگی در برابر وی و زیردست هایش را دارد.
 
در بازی فارکرای ۵ بسیاری از جزئیات جدید هستند و باید کمی بازی را سبک سنگین کنید و سپس وارد دنیای هرج و مرج آن شوید. برای مثال در این عنوان همراهانی خواهید داشت که می توانید به آن ها دستور دهید تا کارهای مختلفی را برایتان انجام دهند.
 
در کل بازی فارکرای ۵ تا حدودی توانسته انتظارات مخاطبین را برطرف کند و از فاجعه ای که در عنوان Far Cry Primal پیش آمد، تیم سازنده خوب توانسته سیر نزولی خود را متوقف کند.
 
در ادامه می توانید نمرات بازی Far Cry 5 را از دید سایت های معتبر جهان را مشاهده کنید.
 
گیمینگ بولت: ۹۰ از ۱۰۰
 
آزادی عمل بالای بازی Far Cry 5 و هرج و مرجی که در گیم پلی بازی مشهود است، باعث شده تا تجربه این نسخه واقعا لذت بخش باشد.
 
همچنین بازی جهان و محیط زیبایی دارد و در کنار آن، داستان بسیار خوبی هم روایت می کند و همه این ها، باعث شده اند تا شاهد بهترین نسخه Far Cry تا به امروز باشیم.
 
گیم اسپات: ۹۰ از ۱۰۰
 
تغییرات مثبتی که در گیم پلی و سیستم پیشرفت بازی اعمال شده اند، کاری کرده اند که همه چیز در این بازی بیش از پیش لذت بخش باشد و مخصوصا گشت و گذار در جهان بسیار زیبای بازی حس خوبی به مخاطب منتقل کند.
 
گیمزبیت: ۸۵ از ۱۰۰
 
Far Cry 5 مکانیسم های متنوع و با کیفیتی دارد. تقریبا در هر بخش از این بازی، چیزی برای سرگرم شدن پیدا خواهید و یوبیسافت، به خوبی توانسته یک سری از المان های بازی را به شکل مثبتی تغییر بدهد.
 
همچنین بازی در برخی مواقع از نظر روایت داستان هم در سطح خیلی خوبی قرار می گیرد.
 
هاردکور گیمر: ۸۰ از ۱۰۰
 
Far Cry 5 چیز خیلی جدیدی به این سری اضافه نمی کند و صرفا، همان فرمول همیشگی این مجموعه را گسترده تر از قبل به مخاطب ارائه می دهد.
 
گیمز اینفورمر: ۷۵ از ۱۰۰
 
در این بازی، همه چیز در حد معمولی قرار دارد و این برای مجموعه ای که پیش از این دقایق فوق العاده ای را در نسخه هایش مشاهده کرده ایم، یک ناامیدی بزرگ است.
 
دیستراکتوید: ۷۵ از ۱۰۰
 
Far Cry 5 یک بازی شوتر با کیفیت است که در جهانی چشم نواز جریان دارد. بازی گیم پلی و گرافیک خوبی دارد و آنقدر محتوا در آن قرار گرفته است که بتواند مخاطبین را برای چندین ساعت سرگرم نگه دارد.
 
با این حال شخصیت های جوزف سید و فرقه افراطی او بیشتر در تئوری جذاب هستند و در بازی، آنطور که باید فوق العاده و فراموش نشدنی ظاهر نمی شوند.
 
اما در مجموع ایده داستانی بازی هم شرایط خوبی دارد و می توان گفت که تصمیم سازندگان برای روایت چنین داستانی یک اتفاق مثبت بوده است.
 
گاردین: ۶۰ از ۱۰۰
 
ایده نجات آمریکا از دست رهبر دیوانه یک فرقه نظامی و ترکیب آن با مواردی مثل اکشن های هیجان انگیز و گرافیک مناسب تجربه مناسبی در Far Cry 5 خلق کرده اند.
 
 
 
میانگین نمرات بازی Far Cry 5
متاکریتیک: ۸۱
 
اوپن کریتیک: ۸۴
 
نشانی کانال تلگرام ما
تعداد بازدید از این مطلب: 141
بازدید : 141
Mahdi Bahramian
17:26
شنبه 11 فروردين 1397

 بی شک فوتبال پرطرفدارترین ورزش جهان می باشد، در این مطلب نگاهی خواهیم کرد به دو غول شبیه ساز بازی فوتبال که سالیان سال است در رقابتی تنگاتنگ گیمرها را سرگرم می کنند. با {zoom tech} همراه باشید.

 
 
 
ورزش فوتبال بیشتر بخاطر این که سعی دارد درگیری های ذهنی را از یاد ما ببرد محبوب است و تقریبا در این زمینه هم موفق ظاهر می شود.
 
در سرتاسر جهان هواداران تیم های مختلف تمامی سال را همراه تیم خود هستند و با ناراحتی و شادی های آنان، ابراز همدردی می کنند و به همین خاطر است که سرگرم ترین ورزش لقب گرفته است.
 
اگر طرفدار ورزش فوتبال باشید حتما در کنسول های خانگی خود نیز این ورزش را انجام می دهید و شاید هم بیشتر از دنیای واقعی خود را درگیر آن می کنید. در بین خیل عظیم بازی های ویدیویی امروزی، دو عنوان PES و FIFA هستند که بازی فوتبال را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهند و هر سال شاهد پیشرفت آن ها نیز هستیم.
 
در این مطلب قصد داریم تا به مقایسه جامع این دو عنوان بپردازیم و ببینیم که کدام بازی توانسته سیر صعودی را خود را بهتر حفظ کند و در نهایت یک نقد جمع و جور خدمتتان عرضه کنیم.
 
شروع بازی
در همین ابتدای کار که بازیکن وارد صفحه اصلی می شود باید با یک صحنه ترغیب کننده روبرو شود تا ادامه بازی لذت بخش تر انجام شود.
 
هر سال شاهد این هستیم که الکترونیک آرتز از یک بازیکن معروف برای کاور دیسک هایش استفاده می کند. در عنوان FIFA 18 شاهد این هستیم که کریستیانو رونالدو در طرح جلد بازی قرار گرفته است.
 
 
رونالدو در سال ۲۰۱۷ به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شد و درخشش وی در بازی های ملی و باشگاهی باعث شد تا سازندگان بازی او را به عنوان ستاره روی جلد بازی انتخاب کنند.
 
 
 
اما در سوی دیگر شاهد قرار گرفتن تیم بارسلونا بر روی طرح دیسک های بازی PES 2018 هستیم که یکی از چندین تیم پرطرفدار دنیا محسوب می شود. این باشگاه هم بخاطر عملکرد خوبش توانسته این افتخار را برای بار چندم نصیب خود کند.
 
اما مشکلی که در این بین دیده می شود این است که نیمار (ستاره تیم ملی برزیل) در فصل ۲۰۱۹ – ۲۰۱۸ از تیم بارسلونا جدا شده و به تیم پاریسنت ژرمن ملحق شده است، اما سازندگان به این مسئله توجه زیادی نکرده اند و بازی را بدون تصحیح ارائه داده اند.
 
البته این یک موضوع تکراری در سری PES محسوب می شود؛ چرا که موضوع لایسنس شدن در این سری بسیار بحث برانگیز بوده و همیشه شاهد مشکلاتی بوده ایم.
 
تنوع در بخش های مختلف قابل بازی
در بازی های ویدیویی امروزی شاهد این هستیم که باید تنوع مناسب بین بخش های یک عنوان وجود داشته باشد تا بازی از صورت تکراری شدن در بیاید.
 
چندین سالی است که سری FIFA و PES توانسته اند بخش های گوناگونی را ارائه دهند که منحصر به فرد خود هستند.
 
در بازی FIFA 17 شاهد معرفی بخش داستانی به نام The Journey بودیم که داستان زندگی پسری بنام الکس هانتر را روایت می کرد که قصد داشت به یکی از ستاره های کشور انگلستان تبدیل شود.
 
 
 
با موفقیت قسمت اول این بخش، در بازی فیفا ۱۸ نیز شاهد آن هستیم و این بار الکس هانتر می تواند در ابتدای کار با تیمی که دوست دارد وارد میادین شود اما در ادامه اتفاقاتی پیش می آید که او باید تیمش را تغییر دهد و تنها برای پیشرفت خود تلاش کند.
 
همچنین در فیفا ۱۸ شاهد بخش هایی همچون Ultimate Team هستیم که یکی از بخش های پرطرفدار این سری محسوب می شود. در این زمینه نیز شاهد بهبودهایی نسبت به نسخه های پیشین هستیم که لذت تجربه آن را بیش از پیش می کند.
 
البته در بخش آلتیمیت تیم شاهد در دسترس قرار گرفتن بازیکنان افسانه ای همانند رونالدینیو، رونالدو، تیری هانری و ریو فردیناند هستیم که قبل این در انحصار کاربران ایکس باکس بودند.
 
 
در کل بازی فیفا ۱۸ از نظر تنوع بخش های قابل بازی پیشرفتی نداشته اما بهبودهایی را داشته که طرفداران خود را راضی نگه داشته است.
 
کونامی هم سعی کرده در بازی PES 2018 تنوع بخش های خود را بهبود دهد. در این عنوان شاهد پیشرفت بخش my Club هستیم که رسالت بخش Ultimate Team بازی فیفا را برعهده دارد اما هنوز خیلی کار دارد تا خود را به این سطح نزدیک کند.
 
همچنین بخش مسترلیگ و Become a Legend از دیگر بخش های بازی PES 2018 هستند که بازی را از یکنواختی در می آورند.
 
جلوه های بصری
همه گیمرها معتقد به این هستند که بازی های ویدیویی در چند ساله اخیر پیشرفت زیادی از نظر گرافیکی داشته و بازی های FIFA 18 و PES 2018 نیز از این قاعده مستثنی نیستند.
 
اگر در وهله اول هر دو عنوان را انجام دهید تفاوتشان را نسبت به نسخه های قبلی درک خواهید کرد. در سال ۲۰۱۷ بود که الکترونیک آرتز موتور بازی سازی فیفا را تغییر داد و از موتور قدرتمند فراست بایت استفاده کرد و تقریبا می توان گفت که سری فیفا را از ریشه تغییر داد.
 
به لطف موتور بازی سازی فراست بایت شاهد این هستیم که بازی فیفا ۱۸ پویاتر از سایر نسخه های قبلی این سری شده است و گرافیک صورت بازیکنان و حتی حرکات آن ها درون زمین بسیار طبیعی و واقع گرایانه می باشد.
 
بازی PES هم نیز تا سال ۲۰۱۶ سیر نزولی را طی می کرد و در همان سال بود که کونامی جلوی فاجعه را گرفت و با تدابیری که در بخش های مختلف بازی انجام داد توانست روند صعودی خود را باز هم آغاز کند.
 
بازی PES 2018 در زمینه چهره بازیکنان بهتر از فیفا ۱۸ ظاهر شده و حتی در برخی از زمینه بسیار بهتر هم می باشد و هر ماه آپدیت هایی را ارائه می دهد که در آن شاهد تغییرات اعمال شده در روی صورت های بازیکنان هستیم.
 
در بخش جلوه های بصری، بحث ورزشگاه ها و تماشاگران هم مهم است که باید حس طبیعی بودن را القا کنند. در هر دو بازی شاهد این هستیم که تبلیغات کنار زمین به بهترین شکل ممکن به کار گرفته شده اند و خرده ای به هیچ کدام نمی توان گرفت.
 
شاید در ابتدای بازی این امر کمی سخت باشد که حس و حال ورزشگاه ها را در این دو عنوان مقایسه کرد اما وقتی که گلی به ثمر می رسد و یا موقعیت خطرناکی روی می دهد این فیفا ۱۸ است که یک سر و گردن بالاتر قرار می گیرد.
 
 
چرا که واکنش های تماشاگران به مراتب بسیار بهتر از PES 2018 می باشد و حتی صداهایی که در ورزشگاه ایجاد می شود بسیار متناسب با شرایط هستند.
 
انتخاب تیم ها و بحث لایسنس
حتما می دانید که سری PES همان Wining Eleven می باشد که کار خود را از سال ۲۰۰۶ آغاز کرد و تغییر نام داد.
 
از همان ابتدا PES در زمینه لایسنس مشکل داشت و حتی نام برخی تیم ها را نمیشد خواند و یا لوگوی تیم ها با واقعیت متفاوت بودند که در جدیدترین نسخه این عنوان هم این مشکلات وجود دارند.
 
 
کونامی در زمینه لایسنس کردن تیم ها مشکلات فراوانی دارد و این مشخصه بزرگی است که یک بازی ویدیویی باید طبق رضایت کاربر عمل کند ولی فعلا شاهد این صحنه در بازی PES 2018 نیستیم.
 
 
بازی FIFA 18 از همان نسخه های ابتدایی خود سعی کرده است که تیم ها را با نام و لوگوی اصلی خودشان طراحی و ارائه دهد و شاید یکی از رمزهای موفقیت این سری همان لایسنس حرفه ای این بازی باشد که در هر نسخه نیز بهبود می یابد.
 
گزارشگر
یکی از جذابیت های بازی فوتبال برای کسانی که از پشت تلویزیون آن را می بینند این است که بتوانند بازی را با گزارش هیجانی تماشا کنند. این قاعده در بازی های ویدیویی این ورزش هم صدق می کند.
 
چندین سال است که مارتین تایلر و الن اسمیت برای بازی های فیفا گزارش انجام می دهند و می توان گفت از زیباترین صداهایی هستند که میشد در بازی استفاده کرد. تعداد جمله ها و تنوع آن ها بسیار مهم است، چرا که نباید بازیکن حس تکراری بودن را تجربه کند.
 
هرچه بازی FIFA 18 در این زمینه پیشرفت داشته است بازی PES 2018 پسرفت کرده. گاها در بازی PES 2018 پیش آمده است که گزارشگر جمله های تکراری بیان کرده و یا انجام تحلیل های بی جایی باعث می شود که از جذابیت بازی کم شود و یا در گزارش بعد از به ثمر رسیدن گل ها شاهد این هستیم که در بسیاری از مواقع خوشحالی گزارشگر یک نوع می باشد.
 
همه این ها در جذابیت بازی تاثیر بسیاری دارند و با قدرت می توان گفت که بازی فیفا ۱۸ در این زمینه هم بهتر ظاهر شده است.
 
 
 
کنسول های میزبان
در سال گذشته شاهد این بودیم که کنسول هیبریدی نینتندو سوییچ وارد عرصه کنسول های گیمینگ شد و خیلی زود توانست خود را به عنوان یکی از بهترین های این صنعت معرفی کند.
 
با معرفی این کنسول بسیاری از کمپانی ها به فکر افتادند تا بازی هایشان برای آن پورت کنند تا بازی بازان بتوانند در هرکجا که هستند به تجربه بازی بپردازند. یکی از این کمپانی ها الکترونیک آرتز می باشد که تصمیم گرفت بازی فیفا ۱۸ را راهی سوییچ کند و بسیار هم مورد استقبال قرار گرفت.
 
این در حالی است که PES 2018 فعلا برای پلتفرم های سابق، یعنی رایانه های شخصی و جدیدترین نسخه پلی استیشن و ایکس باکس عرضه شده و شاید در آینده شاهد عرضه نسخه جدید این سری برای کنسول های همراه هم باشیم.
 
 
 
گیم پلی
اصلی ترین مشخصه بازی FIFA و PES گیم پلی آن ها می باشد که هرکدام خواهان خود را دارند.
 
همانطور که گفتم فیفا با تغییر موتور بازی سازی خود توانست تحول عظیمی را در گیم پلی خود ایجاد کند و باعث بهبود آن نیز شد و PES هم توانسته تا حدودی از بحران درآید و رضایت گیمر را جلب کند.
 
در فیفا ۱۸ شاهد این هستیم که گل از طریق سانتر آسان تر شده و همچنین شاهد اضافه شدن سانترهای موجی هستیم که بازی را بسیار واقعی تر می کند. در PES 2018 نیز سانتر یکی از مولفه های مهم برای گل زنی است و شاید بیشتر از نیم گل هایی که زده می شوند از طریق سانتر – کله باشد.
 
 
در بحث خطا نیز فیفا کمی سخت گیرانه ظاهر شده و بازی کمی بخاطر خطاهای بی موردی که داور اعلام می کند، کند می شود ولی در PES 2018 خطا چندان اعلام نمی شود و بازی بسیار روان ادامه پیدا می کند.
 
یکی از نکات مثبت بازی PES 2018 این است که این عنوان توانسته حرکات بیشتر بازیکنان را شخصی سازی کند. یعنی اگر توپ دست رونالدو باشد با گام های بلندی می توان بازیکنان حریف را پشت سر گذاشت ولی اگر توپ به مسی برسد تکنیک وی چاره کار خواهد بود و ممکن است در عرض چند ثانیه چندین بازیکن را از پیش روی بردارید.
 
نکته منفی ای در گیم پلی فیفا ۱۸ وجود دارد دفاع آن است که سخت تر از قبل شده و باید برای تکل زدن هم زمان بندی دقیقی داشت و با حوصله به امر دفاع کردن پرداخت که شاید کمتر کسی حوصله این کار را داشته باشد و بازی کمی برایش سخت شود.
 
اگر طرفدار بازی بصورت فردی هستید باید بگم که فیفا هیچ گاه اجازه نخواهد داد که این کار را انجام دهید و حتی در نسخه جدید PES هم این امر مشهود است.
 
 
 
در کل باید گفت که گیم پلی هر دو عنوان بهتر شده و سرعت هر دو به حد ایده آل نزدیک شده و با اعمال برخی تنظیمات نیز می توان سرعت و گیم پلی بازی را شخصی سازی کرد.
 
 
 
جمع بندی
در کل باید اینطور گفت که اگر تنها به دنبال سرگرمی هستید و می خواهید ساعاتی را با دوستان و خانواده بگذرانید، PES 2018 بهترین گزینه می باشد چرا که گیم پلی آن به گونه ای است که هر کسی با تجربه اول خود می تواند خیلی زود به آن عادت کند و بتواند از بازی لذت ببرد.
 
اما این بدین معنی نیست که بازیکنان PES حرفه ای نیستند. این تنها گوشه ای از نقد و بررسی می باشد و هر بازی در جایگاه خود قابل احترام است.
 
اما اگر دنبال چالش بزرگتری هستید و می خواهید خود را محک بزنید حتما به فیفا ۱۸ سری بزنید. چرا که فیفا سطح بازی و نوع بازی را تغییر می دهد و کمک می کند تا با هر دو عنوان بتوانید به خوبی فوتبال انجام دهید.
 
نشانی کانال تلگرام ما
تعداد بازدید از این مطلب: 166
بازدید : 166
Mahdi Bahramian
15:57
شنبه 11 فروردين 1397

 سازندگان نسخه موبایل بازی PUBG به تازگی آپدیتی را برای این عنوان منتشر کرده اند که باگ های متعددی را رفع می کند و همچنین امکان پشتیبانی از دستگاه های اندرویدی بیشتری را فراهم می کند. با {zoom tech} همراه باشید.

 
 
 
چندی پیش بود که نسخه موبایل بازی محبوب PlayerUnknown’s Battlegrounds بطور ناگهانی معرف شد و خیلی زود توانست در بین بازی های این پلتفرم پرطرفدار شود.
 
کمپانی های Tencent و PUBG Corp به تازگی آپدیت ۰.۳.۳ را برای این نسخه منتشر کرده اند که تغییرات اساسی را در بازی اعمال می کند و یکی از بروزرسان های بزرگ محسوب می شود.
 
 احمد هاتفی ۱۰ فروردین ۱۳۹۷ دیدگاه ها هم رسانی در:     
سازندگان نسخه موبایل بازی PUBG به تازگی آپدیتی را برای این عنوان منتشر کرده اند که باگ های متعددی را رفع می کند و همچنین امکان پشتیبانی از دستگاه های اندرویدی بیشتری را فراهم می کند. با گیمر همراه باشید.
 
 
 
چندی پیش بود که نسخه موبایل بازی محبوب PlayerUnknown’s Battlegrounds بطور ناگهانی معرف شد و خیلی زود توانست در بین بازی های این پلتفرم پرطرفدار شود.
 
کمپانی های Tencent و PUBG Corp به تازگی آپدیت ۰.۳.۳ را برای این نسخه منتشر کرده اند که تغییرات اساسی را در بازی اعمال می کند و یکی از بروزرسان های بزرگ محسوب می شود.
 
علاوه بر مشکلات فنی و باگ هایی که بوسیله بروزرسانی ۰.۳.۳ برطرف می شوند، این آپدیت سازگاری بازی روی هر دو پلتفرم موبایلی را افزایش می دهد.
 
 
در نسخه iOS با دریافت این آپدیت عملکرد بازی روی دستگاه های مختلف مخصوصا آیفون ۵s، آیپد ایر، آیپد مینی ۲ و آیپد مینی ۳ بهبود پیدا می کند. در حالی که نسخه اندرویدی این آپدیت پشتیبانی دستگاه های بیشتر از PUBG را ممکن می سازد. اما در توضیحات مربوط به این بروزرسانی از دستگاه های جدیدی که با بازی سازگار شده‌اند اسمی برده نشده است.
 
علاوه بر این ها چندین زبان جدید به بازی اضافه شده است که کاربران می توانند از بین آن ها زبان مورد نظر خود را انتخاب کنند.
 
زبان های جدید عبارتند از:
 
آلمانی
روسی
فرانسوی
اسپانیایی
چینی
همچنین کاربران فیسوک میتوانند بعد این می توانند آیکون های داخل بازی را تغییر دهید
 
همچنین کاربران فیسوک میتوانند بعد این می توانند آیکون های داخل بازی را تغییر دهند.
 
جزئیات بیشتر درباره آپدیت ۰٫۳٫۳ بازی PUBG Mobile
 
iOS
 
پشتیبانی از زبان های جدید از جمله: آلمانی، روسی، فرانسوی، اسپانیایی، پرتغالی، ترکیه ای، چینی، تایلندی و اندونزیایی
کاربران فیسبوک اکنون می توانند آیکون های درون بازی خود را تغییر دهند
بهبود سازگاری با دستگاه های آیفون ۵s، آیپد ایر، آیپد مینی ۲ و آیپد مینی ۳
رفع چندین باگ
اندروید
 
سازگاری با دستگاه های اندرویدی بیشتر
پشتیبانی از زبان های جدید از جمله: آلمانی، روسی، فرانسوی، اسپانیایی، پرتغالی، ترکیه ای، چینی، تایلندی و اندونزیایی
کاربران فیسبوک اکنون می توانند آیکون های درون بازی خود را تغییر دهند
رفع چندین باگ
 
نشانی کانال تلگرام ما
تعداد بازدید از این مطلب: 166
بازدید : 166
Mahdi Bahramian
15:48
شنبه 11 فروردين 1397

 اگرچه ال جی هنوز تصمیمی قاطع درباره طراحی مدل بعدی سری G خود و نیز تاریخ رونمایی از آن اتخاذ نکرده، اما به نظر می رسد که کره ای ها می خواهند به جای یک پرچمدار، دو موبایل تازه روانه بازار کنند.

در کنگره جهانی موبایل 2018، ال جی علاوه بر موبایل جی 7، دو اسمارت فون دیگر را نیز پشت درهای بسته به نمایش درآورد که Q7 و V35 نامیده می شوند. بعد از اتمام این رویداد، تصاویری از مدل پروتوتایپ جی 7 فاش شد اما تا به این لحظه هیچ مدرکی دال بر حقیقی بودن دو موبایل دیگر وجود ندارد.
 
اما این کمپانی کره ای اخیراً نام LG Q7 را ثبت تجاری کرده است که نشان می دهد برای عرضه این اسمارت فون طی سال جاری میلادی آماده می شود. با درنظرگیری اینکه سری Q ال جی، کار خودش را از سال پیش با موبایل های Q6 و Q8 آغاز کرد، عرضه یک موبایل دیگر از این خانواده جای تعجب چندان ندارد.
 
موبایل های Q6 و Q8 از نظر سخت افزاری تفاوت های قابل توجهی با یکدیگر داشتند و به نظر می رسد Q7 تمام آن چیزی باشد که در این دو موبایل از قلم افتاده بودند. بنابراین احتمالاً باید منتظر موبایلی میان رده با قیمتی متناسب با خانواده Q باشیم. تا به این لحظه، اطلاعات موجود درباره Q7 به همین میزان محدود می شود اما قطعاً طی هفته های آتی خبرهای بیشتری درباره آن خواهیم شنید.
 
نشانی کانال تلگرام ما 
تعداد بازدید از این مطلب: 44
بازدید : 44
Mahdi Bahramian
15:41
شنبه 11 فروردين 1397

 بالاخره با عرضه نسخه 10.13.4 سیستم عامل macOS برای رایانه های مک، اپل چندین قابلیت که در زمان کنفرانس توسعه دهندگان خود در سال گذشته وعده آنها را داده بود را در اختیار کاربران رایانه های رومیزی و لپ تاپ هایش قرار خواهد داد.

از جمله مهمترین قابلیت های به روز رسانی تازه macOS High Sierra افزوده شدن امکان اتصال کارت های گرافیک اکسترنال برای افزایش قدرت پردازشی رایانه های مک است. حالا توسعه دهندگان، تولید کنندگان محتواهای ویدیویی و گیمرهای سنتی و همچنین کاربران هدست های واقعیت مجازی می توانند چندین ترافلاپس توان پردازشی اضافه را از طریق درگاه تاندبولت ۳ روی رایانه های مک خود داشته باشند.
 
گرچه شاید نتوانید با این قدرت اضافه تمام کارهایی که از رایانه های پرقدرت برمی آید را با مک بوک ایر خود و این قابلیت جدید را به انجام برسانید، اما حالا کاربران حرفه ای تر بیشتر از قبل می توانند روی مک بوک های خود حساب کنند.
 
از دیگر ویژگی های جدید macOS 10.13.4 می توان به امکان چت تجاری (Business Chat) در پیامرسان Messages در آمریکا اشاره کرد. ضمناً جهت حفظ بهتر حریم خصوصی کاربران در مرورگر سافاری، از این پس پیش از انتخاب فیلد رمزها، قابلیت autofilling فعال نخواهد شد. مهمترین تغییرات بعدی نیز اکثراً در این مرورگر اعمال شده است.
 
علاوه بر macOS، اپلیکیشن کاربردی iTunes نیز یک آپدیت مهم هم برای کاربران مک و هم برای کاربران ویندوز دریافت کرده است. در این به روز رسانی بخش Music Video مشابه اپلیکیشن Apple Music در دسکتاپ اضافه شده است.
 
نشانی کانال تلگرام ما
تعداد بازدید از این مطلب: 52
بازدید : 52
Mahdi Bahramian
1:15
سه شنبه 29 اسفند 1396

 یوبیسافت در اخبار جدیدی که منتشر کرده است، چندین بازی جدید خود را معرفی کرده و از جمله بازی‌های در دست ساخت این کمپانی بازی Far Cry 5 است. با گیمر همراه باشید.

 
اخیر در تماس تلفنی که مدیر کمپانی یوبیسافت؛ ایو گلموت با سرمایه‌گذاران و تحلیلگران این شرکت داشته است، از وی خواسته شد تا جوابی صریح درباره شایعات بازی Far Cry 5 را بدهد. او از پاسخ به این سوال اجتناب کرده اما قول داد که اطلاعات فراوانی به زودی از این بازی منتشر می‌شود. وی همچنین افزود که اطلاعات جدید نگرانی سرمایه‌گذاران نسبت به پتانسیل بازی را برطرف خواهد کرد.
 
همچنین مدیر یوبیسافت اظهار هیجان‌زدگی کرد از نسخه جدید Far Cry و به احتمال زیاد این بازی به همراه قسمت جدید بازی‌های Assassin’s Creed و The Crew در نمایشگاه E3 2017 معرفی شود و اطلاعات و جزئیات بیشتری از این عناوین منتشر خواهد شد.
 
همچنین کمپانی یوبیسافت به بازی دیگری اشاره کرده است و اعلام کرده است این بازی در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد.
 
آنچه معلوم است این است که کمپانی یوبیسافت (Ubisoft) در نمایشگاه E3 2017 از پر سر و صداترین کمپانی‌های حاضر خواهد بود.
 
نشانی کانال تلگرام ما
تعداد بازدید از این مطلب: 87
بازدید : 87
Mahdi Bahramian
16:27
یک شنبه 27 اسفند 1396

فیس بوک به تازگی اپلیکیشنی ارائه کرده که به کاربران اجازه می دهد با خرید بسته های اینترنتی در نقاط هات اسپات از اینترنت وای فای استفاده کنند.

 

به گزارش دیجیتال ترندز، فیس بوک قصد دارد با عرضه اپلیکیشنExpress Wi-Fi وارد حوزه ارائه خدمات اینترنت شود.
 
این اپلیکیشن به کاربران ساکن در کشورهای درحال توسعه امکان می دهد با بسته های اینترنتی را بخرند و در نقاط hotspotاز اینترنت وای فای بالاتر استفاده کنند. نقاط «هات اسپات» نیز توسط صاحبان کسب و کارهای محلی فراهم می شود.
 
هم اکنون اپلیکیشن مذکور در ۵ کشور عرضه شده است.
 
فیس بوک امیدوار است این خدمت جایگزین بسته های اینترنتی اپراتورهای موبایل باشد که سرعت کمی دارند.
 
البته این اپلیکیشن چندان تازه نیست اما این نسخه نسبت به نمونه های اولیه بهبود یافته است. به عنوان مثال اپلیکیشن مذکور در Pllay Store فراهم است. همچنین دیگر نیاز نیست افراد تنظیمات موبایل خود را تغییر دهند.
 
ارائه این اپلیکیشن نشان دهنده تلاش فیس بوک برای نفوذ در کشورهای درحال توسعه است. زیرا در این مناطق کیفیت اینترنت روی دسترسی به رسانه های اجتماعی تاثیرگذار است.
نشانی کانال تگرام ما
تعداد بازدید از این مطلب: 42
بازدید : 42

T.me/zoomtech_official

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود