بین مطالب وب سایت جستجو کنید

پاتوق گیمر ها و دنبال کنندگان اخبار گیمینگ و تکنولوژی

T.me/zoomtech_official


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
T.me/zoomtech_official
Mahdi Bahramian
20:8
چهار شنبه 22 فروردين 1397

 لیست کارت های نهایی بروزرسانی The Witchwood بازی Hearthstone مشخص شد. با {zoom tech} همراه باشید.

 
 
 
امروز کمپانی بلیزارد (Blizzard) لیست نهایی متشکل از ۱۳۵ کارت که قرار است در جدیدترین بروزرسانی به نام The Witchwood به بازی Hearthstone اضافه شوند را به نمایش گذاشت.
 
این بروزرسانی فردا پنجشنبه ۱۲ آپریل (۲۳ فروردین) منتشر خواهد شد. تم این بروزرسانی جنگل تاریک پر از ترس و وحشت است.
 
 
 
از دیگر تغییرات این بروزرسانی می توان به Rush اشاره کرد که همان مکانیک Charge است با این تفاوت که فقط بر روی کارت های Minions در اولین حرکت نوبت خود می توانید انجام دهید. یکی دیگر Echo است که به شما اجازه می دهد یک کارت را چندین بار در یک نوبت بازی کنید، تا زمانی که مانا تمام شود. تغییر دیگر اضافه کردن عطر و ادکلن با بازی است. همچنین کنترل حمله و شفا بخشی کارکترهای Worgen در دست شما است و در نهایت برخی کارت ها دارای جلوه های ویژه ای شدند.
 
برای دیدن لیست نهایی کارت های جدید Hearthstone از این لینک استفاده کنید.
 
نشانی کانال تلگرام ما
تعداد بازدید از این مطلب: 74
بازدید : 74
Mahdi Bahramian
20:20
یک شنبه 19 فروردين 1397

 بازی Tera بصورت رایگان برای کنسول PS4 و Xbox One منتشر شد. با {zoom tech} همراه باشید.

 
 
 
بازی Tera که در سال ۲۰۱۲ در سبک MMORPG منتشر شده بود حال بعد از ۱۶ سال برای کنسول PS4 و Xbox One نیز بصورت رایگان منتشر می شود. این بازی بدنبال الگوی استاندارد بازی های نقش آفرینی فانتازی است، در Tera شما قبل از کشف مناطق جدید مسابقات کامل و سطح بالایی را دنبال می کنید. تفاوت سیستم های مبارزه ای عالی باعث می شود تا مبارزات استثنایی داشته باشید و بیش از آنچه که از یک بازی معمولی انتظار دارید لذت بخش باشد.
 
 
 
شرکت سازنده Bluehole رابط کاربری بازی را دوباره طراحی کرده است تا منو کاملا قابل تنظیم باشد و این دسترسی شما را به اسلحه ها و دیگر موارد موجود در کنترل بازی را آسانتر می کند که باعث می شود بازیکنان بهتر بر روی مبارزه ها تمرکز کنند. در نسخه نهایی کنسولی بازی از سیستم چت صوتی نیز پشتیبانی می کند تا به راحتی با دیگر عضای گروه ارتباط برقرار کنید.
 
 
 
همکنون می توانید Tera را بصورت رایگات برای PS4 و Xbox One دانلود کنید.
 
نشانی کانال تلگرام ZooM Tech
 
تعداد بازدید از این مطلب: 81
بازدید : 81
Mahdi Bahramian
20:0
یک شنبه 19 فروردين 1397

 چندی پیش بود که استودیو Realtech VR اعلام کرد که ریمستر سه نسخه ابتدایی سری تامب رایدر را بزودی برای پلتفرم کامپیوتر منتشر خواهد شد، ولی جدیدا اخبار مبنی بر لغو این اتفاق منتشر شده است. با {zoom tech} همراه باشید.

 
 
 
اگر به یاد داشته باشید آخر اسفندماه بود که اعلام شد استودیو Realtech VR در حال کار بر روی ریمستر سه نسخه ابتدایی سری Tomb Raider می باشد.
 
اما این خبر در عرض چندین هفته توس خود این استودیو به گونه ای تکذیب شده است و به احتمال زیاد نباید منتظر عرضه ریمستری از طرف این استودیو باشیم.
 
استودیو ریل‌تک وی‌آر آن را محقق نخواهد ساخت.
 
استودیو Realtech VR در توییت جدیدی که در حال حاضر حذف شده است، اعلام کرد که پروژه بازسازی سه نسخه ابتدایی Tomb Raider لغو شده است. پس از حذف توییت یادشده که احتمالا به نداشتن اختیار برای بیان موارد بیشتر در این زمینه مربوط می شود، استودیو Realtech VR در توییت جدیدی توضیح داد که دیگر روی بازی هایی که منحصرا در اختیارش نیست کار نخواهد کرد.
 
فعلا اطلاعات آنچنانی از پشت صحنه این تصمیمات در اختیار نیست، اما به طور قطع اتفاقاتی برای استودیو Realtech VR رخ داده است. این استودیو در توییت های بعدی در پاسخ به طرفداران گفت که آن ها کار روی ریمسترهای سه نسخه ابتدایی Tomb Raider را آغاز کرده بودند و در عین حال عنوان کرد که اجازه ندارند تا جزئیات بیشتری را در این رابطه به اشتراک بگذارند.
 
این قطعا اتفاق عجیب و غریبی است، اما بازیکنان همچنان می توانند از طریق شبکه Steam به تجربه نسخه های اولیه بازی Tomb Raider بپردازند. همچنین در حال حاضر بازی های بازسازی شده نسخه اول و دوم Tomb Raider در گوشی های موبایل در دسترس است.
 
از جدیدترین اخبار سری Tomb Raider می توان به معرفی نسخه Shadow of the Tomb Raider اشاره کرد که در تاریخ ۲۳ شهریور برای پلتفرم های PC ،PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد.
 
نشانی کانال تلگرام ZooM Tech
 
تعداد بازدید از این مطلب: 51
بازدید : 51
Mahdi Bahramian
19:45
یک شنبه 19 فروردين 1397

 پس از یک سال از انتشار بازی رزیدینت ایول ۷ (Resident Evil) کمپانی کاپکام (Capcom) خبر از فروش بیش از ۵ میلیون نسخه می دهد. با {zoom tech} همراه باشید.

 
 
 
بازی Resident Evil 7 در ژانویه ۲۰۱۷ با تحصین منتقدان از گرافیک تا روایت بازی منتشر شد. با گذشت یک سال از انتشارش کاپکام اعلام کرد که بیش از ۵٫۱ میلیون نسخه از این بازی بفروش رسیده است. Resident Evil 7 توانسته بود چندین جایزه مهم از جمله بهترین بازی VR را از ۲۰۱۷ The Game Awards و ۲۰۱۷ Golden Joystick Awards بدست آورد.
 
بازی Resident Evil 7 برای پلتفرم های Xbox One، PS4 و PC عرضه شده است که با توجه به آمار Steamspy حدود ۵۵۰۰۰۰ نسخه آن از طریق Steam بود است. نسخه قبلی آن یعنی Resident Evil 6 که در سال ۲۰۱۲ منتشر شده بود توانسته بود نزدیک به ۱۰ میلیون نسخه در سراسر جهان بفروش برساند. حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که Resident Evil 7 خواهد توانست به رکورد نسخه قبلی خود برسد یا نه؟
 
 
 
در دیگر خبر از بازی Resident Evil 7 کمپانی کاپکام اخیرا یک بروزرسانی برای بازی منتشر کرده است که گرافیک آن را در Xbox One X ارتقا می دهد. اکنون می تواند در حالت ۴K اجرا شود و از ویژگی High dynamic range imaging (تصویربرداری دامنه داینامیک بالا) پشتیبانی می کند.
 
نشانی کانال تلگرام ZooM Tech
تعداد بازدید از این مطلب: 92
بازدید : 92
Mahdi Bahramian
21:45
پنج شنبه 16 فروردين 1397

کمپانی IO Interactive در تازه ترین اخبار سری بازی های Hitman، نسخه Definitive Edition این عنوان را رونمایی کرده است. با {zoom tech} همراه باشید.

 

 
 
 
در تازه ترین اخبار کمپانی IO Interactive همکاری شان با کمپانی برادران وارنر تایید شده و در راستای آن نیز نسخه Definitive Edition بازی هیتمن پرده برداری شده است.
 
البته، همانطور که سال گذشته نسخه Game of the Year این بازی منتشر شد، امسال قرار است تمام آپدیت ها و محتویاتی که برای بازی منتشر شده این بار در قالب نسخه Definitive Edition جای بگیرد؛ یعنی کمپین Patient Zero، ایپزود The Summer، پک Blood Money، سه Escalation Contract و لباس هایی که تا امروز برای بازی منتشر شده بودند، همه این ها در بازی Hitman Definitive Edition در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت.
 
تفاوت این نسخه با عناوین دیگر این است که شرکت IO Interactive لباس شخصیت های اصلی دیگر آثارش را در این نسخه در دسترس کاربران قرار خواهد داد؛ بازی هایی همچون Kane and Lynch ،Freedom Fighters و Mini Ninja.
 
بازی Hitman Definitive Edition در تاریخ ۲۸ اردیبهشت برای ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد.
 
نشانی کانال تلگرام ما.
تعداد بازدید از این مطلب: 152
بازدید : 152
Mahdi Bahramian
16:49
پنج شنبه 16 فروردين 1397

 کمپانی سونی در آغاز هفته جدید میلادی لیست بازی های تخفیف خورده در فروشگاه پلی استیشن را منتشر کرده است. با {zoom tech} همراه باشید.

 
 
 
در لیست این هفته فروشگاه پلی استیشن بازهم شاهد انتشار عناوین مختلی برای سه پلتفرم PS3 ،PS4 و پلی استیشن ویتا هستیم.
 
این هفته شاهد ای هستیم که بازی های استودیو Telltale Games در این فروشگاه تخفیف خورده اند و فرصت مناسبی برای علاقه مندان بازی های این استودیو می باشد.
 
 

نشانی کانال تلگرام ما

تعداد بازدید از این مطلب: 77
بازدید : 77
Mahdi Bahramian
16:25
پنج شنبه 16 فروردين 1397

 Major Nelson با شروع هفته جدید میلادی، لیست بازی های تخفیف خورده در فروشگاه ایکس باکس را منتشر کرده است. با {zoom tech} همراه باشید.

 
 
 
میجر نلسون طبق هفته های گذشته چند روز زودتر از آغاز هفته جدید میلادی لیست بازی های تخفیف خورده در فروشگاه Xbox را اعلام کرده است.
 
در بین بازی های این هفته شاهد تخفیف خوردن شاهکارهایی مثل Gears of War 4 و GTA V هستیم. در ادامه می توانید لیست کامل بازی های تخفیف خورده این هفته فروشگاه ایکس باکس را مشاهده کنید.
 
 
نشانی کانال تلگرام ما
تعداد بازدید از این مطلب: 2194
بازدید : 2194

T.me/zoomtech_official

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود