بین مطالب وب سایت جستجو کنید

پاتوق گیمر ها و دنبال کنندگان اخبار گیمینگ و تکنولوژی

T.me/zoomtech_official


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
T.me/zoomtech_official
Mahdi Bahramian
19:48
چهار شنبه 24 آبان 1396

 در هفته های گذشته اپلیکیشن ها و بازی های متعددی خدمت شما کاربران گرامی آخرین خبر معرفی گردید. در ادامه، برترین های آنها از لحاظ میزان اقبال کاربران آخرین خبر را فهرست کرده ایم.

 

اپلیکیشن های پر طرفدار:

 

1- Caynax A6W

2- Rocket Player

3- Virtuagym Fitness

 

بازی های پرطرفدار:

 

1- Unblock Car

2- Real Racing 3

3- Ping Pong Masters

تعداد بازدید از این مطلب: 65
بازدید : 65
Mahdi Bahramian
19:24
چهار شنبه 24 آبان 1396

 محققان کالج دارتموث واقع در هنوور نیوهمپشایر ابزاری را ساختند که امکان کنترل دقیق شکل سیگنال‌های وای فای را فراهم می‌کند.

به گزارش ساینس، این ابزار که شامل یک الگوریتم محاسباتی و مجموعه‌ای از انعکاس‌دهنده‌های سیگنال است، از طریق کاهش شدت سیگنال‌ها در نزدیکی پنجره‌ها و در اماکن مسکونی و ادارات، مانع دسترسی افراد خارج از محل موردنظر به ارتباط بی سیم می‌شود و از این طریق امنیت شبکه‌های بی سیم را در برابر حملات هکری یا سرقت اطلاعات افزایش می‌دهد.
 
محققان برای این منظور الگوریتمی را توسعه دادند که قادر است مناسب‌ترین شکل انعکاس سیگنال‌های وای فای را بر اساس ویژگی‌های موردنظر کاربر پیش‌بینی کند. برای استفاده از این قابلیت لازم است کاربر اطلاعاتی راجع به محل قرارگیری درها، پنجره و دیوارها و همچنین محل استقرار روتر، با استفاده از یک مدل سه‌بعدی از منزل یا محل کار خود در اختیار سیستم قرار دهد. پس از آن کاربر می‌تواند نقاط موردنظر خود را برای تقویت یا تضعیف سیگنال وای فای مشخص کند. سپس این الگوریتم نحوه توزیع سیگنال و بهترین ساختار استفاده از انعکاس‌دهنده‌ها را برای دستیابی به مدل موردنظر محاسبه می‌کند. در پایان نیز انعکاس‌دهنده مناسب با ساختار پیش بینی شده با استفاده از فناوری چاپ سه‌بعدی ساخته و در محل مناسب نصب می‌شود.
 
محققان در آزمایشات اولیه توانستند شدت سیگنال وای فای را در نقاط موردنظر تا 55 درصد افزایش داده و شدت سیگنال را در نقاط ناخواسته تا 63 درصد کاهش دهند. در حال حاضر محققان در تلاشند تا یک رابط کاربر مناسب برای این سیستم طراحی کنند که امکان بارگذاری آنلاین مدل سه‌بعدی محیط موردنظر برای شبکه وای فای و همچنین سفارش چاپ سه‌بعدی انعکاس‌دهنده‌ها را در اختیار کابران قرار دهد.
برای ساخت هریک از انعکاس‌دهنده‌های سیگنال 23 دقیقه زمان و 35 دلار هزینه لازم است.
تعداد بازدید از این مطلب: 48
بازدید : 48
Mahdi Bahramian
19:19
چهار شنبه 24 آبان 1396

 مایکروسافت تنها در عرض یک هفته، 80 هزار دستگاه ایکس باکس وان ایکس را در هفته اول عرضه این کنسول در بریتانیا به فروش رسانده است. این میزان فروش، فاصله زیادی با فروش رقیب مشابه این کنسول یعنی پلی استیشن 4 پرو دارد.

 

پلی استیشن 4 پرو در هفته اول عرضه خود در بریتانیا، 50 هزار دستگاه به فروش رفت و در عرض یک ماه، به رقم فروش ایکس باکس وان ایکس در یک هفته یعنی 80 هزار دستگاه رسید.

 

بر اساس گزارش های منتشر شده، بیش از 50 درصد از ایکس باکس وان ایکس های به فروش رفته، مربوط به نسخه پروژه اسکورپیو این کنسول می شدند.

 

ایکس باکس وان ایکس در هفته گذشته سرانجام به صورت جهانی راهی بازار شد. این کنسول برای قشر خاصی که در خواست بیشتر از گرافیک و توانایی های فنی یک کنسول دارند، طراحی شده است.

 

به نظر می رسد که تمام بازی های مولتی پلتفرم، با اختلاف زیادی، به صورت بهتری در این کنسول اجرا می شوند. اکثر منتقدان حوزه سخت افزار، کنسول جدید مایکروسافت را ستوده و تنها نقطه ضعف آن را مربوط به نبود محتوای انحصاری کافی برای این دستگاه می دانند.

 

مایکروسافت نیز چندی پیش به این موضوع که این کمپانی، سرمایه گذاری مناسبی روی بخش بازی های انحصاری انجام نداده است، انحراف کرده و قول انتشار بازی های انحصاری بیشتری را که از قابلیت های ایکس باکس وان ایکس پشتیبانی کنند را در آینده ای نزدیک داده است.

 

 

تعداد بازدید از این مطلب: 52
بازدید : 52
Mahdi Bahramian
19:7
چهار شنبه 24 آبان 1396

 اگر شما هم از آن دسته از گیمرهایی هستید که مجبور به تعویض کیبوردتان به خاطر ریختن آب یا هر مایعات دیگری شده اید، کمپانی ریزر خبرهای خوبی برایتان دارد. کیبورد گیمینگ BlackWidow Ultimate این کمپانی، اخیراً با استاندارد IP54 معرفی شده و در برابر آب و گرد و خاک از خود مقاومت نشان می دهد.

 

مدل BlackWidow Ultimate درست مانند بسیاری از کیبوردهای مشابه، از LED های بک‌لیت در میان دکمه ها برخوردار شده و می تواند افکت های گوناگونی را به نمایش بگذارد. از طرف دیگر، ریزر می گوید که دکمه های کیبورد عمری معادل 80 میلیون ضربه دارند و از تکنولوژی Razer Green Switches بهره می برند که سرعت تشخیص فرمان ها و عمر دکمه های کیبورد را افزایش می دهد و BlackWidow Ultimate را به گزینه ای مناسب برای گیمرهای حرفه ای تبدیل می کند.

 

کیبورد تازه ریزر ابعادی معادل 7.98x6.02x2.36 اینچ داشته و با احتساب کابل، وزنش به کمتر از نیم کیلوگرم می رسد. ریزر اعلام کرده که BlackWidow Ultimate در ماه دسامبر عرضه می شود و قیمتی معادل 109.99 دلار دارد.

 

گفتنی است ریزر تنها شرکتی نیست که چنین کیبوردی ساخته و کمپانی Corsair هم قبلاً با کیبورد مکانیکی و 99 دلاری K68، استاندارد IP32 را دریافت کرده است. اما با پرداخت 10 دلار بیشتر، کیبورد ریزر سطح بالاتری از مقاومت در برابر آب و گرد و خاک را ارائه می دهد و می تواند گزینه ای عالی برای گیمرهای دست و پا چلفتی باشد!

تعداد بازدید از این مطلب: 80
بازدید : 80
Mahdi Bahramian
18:40
چهار شنبه 24 آبان 1396

 از همان هنگامی که صفحه نمایش گوشی ها بزرگ شد و ضخامت آن ها کم، طول عمر باتری به یک مسئله تبدیل شد. پس از این به واسطه ی افزایش کیفیت صفحه نمایش ها و همچنین افزایش کیفیت دوربین ها، شارژدهی باتری ها کمتر از پیش شد و اینگونه شد که با وجودی که بسیاری از کاربران از امکانات گوشی خود رضایت دارند، اما اکثراً از شارژدهی باتری گوشی هوشمند خود ناراضی اند.

 

به هر صورت، امیدواریم که راهکارهایی که در زیر می آیند بتوانند برای باتری گوشی یا تبلت شما مؤثر باشند.

 

۱- خاموش کردن اینترنت همراه در مواقع غیر ضروری:

اینترنت همراه از جمله علل اصلی کاهش مدت شارژدهی باتری است. بهتر است مواقعی که نیازی به اینترنت ندارید، آن را خاموش کنید.

 

۲- خاموش کردن اینترنت وای فای در مواقع غیر ضروری:

اگر از وای فای استفاده می کنید، می بایست بدانید که به نسبت اینترنت همراه، وای فای باتری کمتری مصرف می کند. اما به هر حال میزان مصرف باتری توسط اینترنت وای فای کم نیست. بنابراین اگر آن را در مواقع غیر ضروری خاموش کنید به میزان شارژدهی باتری گوشی خود می افزایید.

 

۳- Uninstall کردن اپلیکیشن های غیر ضروری پرمصرف:

برخی اپلیکیشن ها به نسبت سایر اپلیکیشن ها، مصرف باتری بیشتری را در پی دارند. برای شناسایی آن ها می توانید در منوی تنظیمات به قسمت باتری رفته و پر مصرف ترین اپلیکیشن های گوشی خود را ببینید. اگر برخی اپلیکیشن ها که از آن ها آنچنان استفاده نمی کنید در این قسمت قابل مشاهده بودند، بهتر است آنان را Uninstall یا همان لغو نصب کنید.

 

۴- بستن اپلیکیشن های پس زمینه:

برخی اپلیکیشن ها در پس زمینه باعث مصرف زیادِ باتری می شوند. اپلیکیشن های پیام رسان جزو این اپلیکیشن ها هستند.

 

۵- خاموش کردن اتصالات غیر ضروری:

برخی اتصالات در گوشی های هوشمند، همچون بلوتوث، NFC، GPS، LTE و …، وجود دارند که استفاده از آن ها به صورت ۲۴ ساعته ضروری نیست. در واقع این اتصالات صرفاً در مواقع نیاز می بایست روشن باشند. لذا در بخش تنظیمات، از خاموش بودن آن ها اطمینان حاصل کنید.

 

۶- استفاده از قابلیت اولترا شارژ:

این قابلیت در بسیاری از گوشی های هوشمند، شاید با نام های متفاوت، وجود دارد و با استفاده از آن می توان بر میزان شارژدهی باتری افزود.

 

۷- قرار دادن نور صفحه نمایش بر روی وضعیت خودکار:

در ابتدای این نوشته گفتم که از عمده ترین علل کاهش عمر باتری ها، بزرگ بودن صفحه نمایش است. بدیهی است که این صفحه نمایش بزرگ، اگر بخواهد نور بیشتری داشته باشد، باتری بیشتری مصرف می کند. لذا سعی کنید وضعیت نور صفحه نمایش را بر روی حالت خودکار قرار دهید تا بر حسب میزان نور در مکان های متفاوت، نور صفحه نمایش کم و زیاد شد، و نه آن که همواره پر نور باشد و باتری بیشتری مصرف کند.

 

۸- متوقف کردن انیمیشن ها و تصاویر متحرک:

اگر در زمینه و یا تمِ گوشی خود از تصاویر متحرک و انیمیشن استفاده می کنید، می بایست بدانید که این تصاویر دشمنِ شارژدهی بالای باتری هستند. بنابراین چنانچه خواهان عمر بیشترِ باتری هستید، از این تصاویر استفاده نکنید.

 

۹- آپدیت کردن اپلیکیشن ها:

بسیاری بر این اعتقادند که آپدیت کردن زود به زود اپلیکیشن ها موجب افزایش میزان شارژدهی باتری گوشی می شود. بنابراین سعی کنید همواره از طریق گوگل پلی و یا اپل استور، اپلیکیشن های گوشی خود را آپدیت کنید.

 

۱۰- رفع سیگنال دهی ضعیف وای فای:

اگر در مکانی به سر می برید که فاصله ی زیادی تا مودم دارد و به همین سبب گوشی شما از سیگنال ضعیفی از وای فای برخوردار است، بهتر است بدانید که همین امر خود می تواند موجب افزایش مصرف باتری گردد چرا که گوشی سعی و کوشش بیشتری می کند که از وای فای و امواج آن استفاده کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 41
بازدید : 41
Mahdi Bahramian
18:35
چهار شنبه 24 آبان 1396

 شرکت الکترونیک آرتس (Electronic Arts) خبر از در دسترس قرار گرفتن یک بازی جدید از طریق کمپین «On the House» برنامه Origin داد. به لطف این کمپین، کاربران این سرویس می‌توانند به صورت رایگان نسخه سال بازی Plants vs. Zombies را دریافت کنند.

 

مطابق معمول، برای دریافت این بازی باید حسابی کاربری در سرویس Origin داشته باشید و پس از آن به این نشانی رجوع کرده و بازی Plants vs. Zombies GOTY Edition را به آرشیو عناوین خود در این سرویس بیفزایید. پس از آن، تا زمانی که مشترک سرویس Origin باشید می‌توانید بازی مورد بحث را دریافت کنید.

 

لازم به ذکر است که این بازی برای تمامی بازیکنان در دسترس قرار دارد و نیازی به اشتراک سرویس‌هایی نظیر Origin Access و برنامه‌هایی مشابه نیست. همچنین باید اشاره کنیم که Plants vs. Zombies GOTY Edition برای همیشه به صورت رایگان قابل دسترس نخواهد بود بنابراین هر چه سریعتر برای دریافت این بازی اقدام کنید.

 

همانطور که احتمالاً مطلع هستید، Plants vs. Zombies GOTY Edition تنها بازی‌ای نیست که به صورت رایگان در دسترس دارندگان سرویس Origin قرار گرفته است. پیشتر، شرکت الکترونیک آرتس بازی‌هایی نظیر SteamWorld Dig، Medal of Honor: Pacific Assault، Mass Effect 2 و Need for Speed: Most Wanted را از طریق این سرویس در دسترس بازیکنان قرار داده بود.

 

بازی Plants vs. Zombies GOTY Edition برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس ۳۶۰، رایانه‌های شخصی و تلفن‌های همراه مبتنی بر سیستم‌عامل‌های آندروید و iOS در دسترس قرار دارد.

تعداد بازدید از این مطلب: 66
بازدید : 66
Mahdi Bahramian
18:31
چهار شنبه 24 آبان 1396

 بلیک یورگنسن، مدیر ارشد مالی کمپانی الکترونیک آرتز، اخیرا اطلاعاتی را از بازی اکشن جهان باز در حال توسعه توسط استودیو تازه تاسیس موتیو (Motive) منتشر کرده است.

 

در سال ۲۰۱۵ بود که کمپانی الکترونیک آرتز به صورت رسمی اعلام کرد که قصد ساخت یک بازی اکشن جهان باز مشابه با سری فوق العاده محبوب و پرافتخار Grand Theft Auto را دارد. در همین خصوص نیز استودیو تازه تاسیس موتیو (Motive) تحت نظارت جید ریموند (کارگردان بازی اساسین کرید) وظیف ساخت یک پروژه کاملا جدید مطابق با هدف الکترونیک آرتز که در بالا ذکر شد را بر عهده گرفت. تاکنون ما اطلاعات چندانی در خصوص این بازی جدید نداشتیم تا این که بالاخره بلیک یورگنسن، مدیر ارشد مالی کمپانی الکترونیک آرتز، صحبت‌های کوچکی را در خصوص آن انجام داده است.

 

یورگنسن در طی مراسمی پیرامون بازی مذکور گفته است: «به نظرم این اثر دارای نکات و ویژگی‌های جدید و جذابی در گیم‌پلی است که تاکنون در هیچ بازی‌ای مشاهده نکرده‌ایم!»

 

او همچنین در خصوص دلیل ورود الکترونیک آرتز به این حوزه و ساخت بازی‌هایی همچون Anthem گفته است: «مطمئنا ما در بخش بازی‌های اکشن جهان باز به شدت دست خالی هستیم و حرف چندانی برای گفتن در این زمینه نداریم همین موضوع نیز دلیل ساخت بازی‌هایی همچون Anthem و اثر جدید جید ریموند و تیمش در استودیو موتیو بوده است. ساخته‌هایی که در سبک مذکور دسته بندی می‌شوند بسیار محبوب هستند و گیمران فراوانی دست به خرید آن‌ها می‌زنند. تمام تمرکز الکترونیک آرتز تاکنون معطوف ساخت بازی‌هایی در سبک‌های ورزشی و شوتر اول شخص بوده است و حال ما می‌خواهیم نگاه ویژه‌ای نیز به آثار اکشن جهان باز داشته باشیم زیرا از دید ما پتانسیل‌های فراوان و نهفته‌ای در این بخش برای ما وجود دارد.»

 

یورگنسن در ادامه صحبت‌هایش اشاره کرده که از دید او پروژه جدید استودیو موتیو پتانسیل بالایی برای موفقیت دارد زیرا به لطف خلاقیت یک تیم بزرگ که تعداد آن‌ها از ۱۰۰ نفر نیز بیشتر است ما شاهد ایده‌هایی جدیدی در ابن بازی هستیم که پیش از این در هیچ اثری مشاهده نکرده‌ایم! شاید این صحبت‌ها جذاب باشد ولی به هر حال باید صبر کرده تا نتیجه نهایی را در عمل مشاهده کنیم مخصوصا با توجه به کارنامه درخشان الکترونیک آرتز در زمینه کنسل کردن پروژه‌های بازی سازان بزرگ که در حال همکاری با این کمپانی بوده‌اند.

 

در انتها نیز یورگنسن اشاره‌ای به Anthem داشته و گفته است که رئیس کمپانی الکترونیک آرتز، اندرو ویلسون، اخیرا به تجربه آن پرداخته و بازی را بسیار جذاب خطاب کرده است. این اثر در سال ۲۰۱۸ عرضه خواهد شد.

تعداد بازدید از این مطلب: 53
بازدید : 53

T.me/zoomtech_official

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود